09:09:2013

jag orkar inte riktigt blogga längre. jag har tappat lusten att skriva, och jag kan inte hitta tid för att lägga energi på det. mina dagar fylls av jobb och häng med pojkvännen, och mer än så är det inte just nu. hösten är på ingång (vilket jag älskar ändå), jag har ångest över vad jag vill göra med mitt liv, det finns inte tillräckligt med tid för alla vänner och alla böcker och alla pussar och alla minuter jag vill ha för mig själv. jag blir stressad över ingenting alls och har tappat alla vettiga rutiner jag någonsin haft.

på torsdag rymmer jag iallafall iväg till Skottland med några av mina finaste töser för ett par dagar. när jag är tillbaka tänker jag få ordning på livet och alla minuter. puss.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback