17:10:2013


Jag har kommit in i en vana av att klaga på det mesta och skapa problem ifall det inte finns några. Vilket det sällan gör nu för tiden, för livet går ändå rätt så jävla bra just nu; från och med nästa vecka börjar jag jobba i baren på restaurangen (vilket jag verkligen ser fram emot), grabben min är finare än någonsin, mina vänner är helt klart bäst, jag är inte så dum heller, och den vackra hösten har äntligen kommit till London!

Jag slåss fortfarande lite med rutiner som att äta rätt och mycket, börja träna lite försiktigt, sluta röka helt och hållet (har bara tagit typ tre bloss på en månad och det var när jag var full och det var äckligt ändå), ta mig ut ur rummet och mig själv, samt att sluta stressa över små och obetydliga saker. Och det går framåt, sakta men säkert.

Idag är jag iallafall ledig från jobbet, och efter gårdagens sjukt stressiga skift så behövs det verkligen. Planen är powerwalk, en tur till Shoreditch och Brick Lane med Mimi, sedan möta upp grabben när han har slutat jobbet och spendera kvällen ihop. Helt okej torsdag, alltså. Puss.
Postat av: Jennifer Palmblad

Men tusan man får vara gnällig ibland och du är ju så mycket mer än bara det. Glöm inte det bara xxx

2013-10-17 @ 18:59:48
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback