14:11:2013


Jag har varit sjuk och sängliggandes i ett par dagar för mycket nu, men äntligen så börjar jag må bättre. Tog mig igenom säsong ett och de första avsnitten av säsong två av The Carrie Diaries på en dag typ, och måste erkänna att jag gillade serien väldigt mycket. Annars så har jag mest sovit eller hinkat i mig citronvatten. Jag hostar dock fortfarande så hårt att lungorna svider, men jag är pigg och glad ändå!

Nu så har jag hur som helst fem lediga dagar att se fram emot, och OM jag ser fram emot dem! Ikväll så kommer min mamma och min lillebror hit, och det ska bli så fint att se dem igen! Vi ska hänga i staden och på söndag är det Vans Warped Tour som gäller. Fast på lördag tar jag en liten dagstripp till Brighton med Fredrik, för det råkar vara så att vi har varit tillsammans i hela sex månader då. Himla bra helg, alltså.
Postat av: Aleksandra

älskar the carrie diaries! hoppas du mår bättre snart!

2013-11-15 @ 00:46:04
URL: http://www.alexhill.blogg.no

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback