04:11:2013

Nu har det varit tyst här igen ett tag, men det betyder inte att min vardag har varit det. Oktober har blivit november, det har varit halloween med skräckfilmsmaraton, jag rockar baren på jobbet men är ändå lite less på hela grejen (fast hoppas att det mest beror på höstdepp), har börjat planera alla julklappar som jag ska fixa, jag har bestämt mig för att ljusa upp mitt mörkbruna hår och försöka få till något som liknar min naturliga mörkblonda färg istället, samt lite annat bra och dåligt.

Idag är det iallafall måndag och jag är ledig hela dagen! Min plan är att snart ta bussen till Westfield-gallerian i Stratford för en liten runda i några butiker, och sedan ska jag mest hänga hemma och vänta på grabben min som kommer hit ikväll efter jobbet. Helt okej fin dag ändå.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback