01:05:2013

och så var det första maj helt plötsligt. den femte månaden, och början på den riktiga våren. jag kan fortfarande inte greppa att det är soligt nästan varje morgon och att det inte blir mörkt förrän strax efter åtta-nio på kvällen. don't get me wrong though; jag älskar det!

och ja, jag vet att bloggen har hamnat lite på sidan av just nu, då mitt intresse för hela grejen är minimalt. jag vet inte varför, men jag känner mig liksom aldrig särskilt sugen på att skriva om något här ... ingenting känns riktigt "jag" med den här bloggen och en del känns bara framtvingat. ska klura lite på hur vi ska göra med detta, då jag fortfarande tycker om att skriva och publicera saker (om så bara för min egen skull).

hur som helst; under den senaste veckan så har jag mest hängt med grabben Fredrik eller sprungit runt på restaurangen. kollat på en hel del filmer, druckit lite för många pints öl eller cider alldeles för tidigt, hängt ute i solen, samt kramats mest hela tiden.

nu är jag iallafall ledig och ensam i två dagar, så jag har mest tänkt hänga lite i centrala stan och lite i någon park med en bra bok.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback