20:06:2013 (Hultsfredsfestivalen, STOXA, 2013)

Elin, Linnea, och Malin.

hur var festivalen då?
jag var förkyld, det spöregnade på torsdagen, både jag och Elin verkade klaga på allt, och det där med att sova i sovsäck är inte riktigt min favoritgrej. MEN, det var otroligt värt det. jag åkte ju dit för att se Modest Mouse och Band of Horses, men de förstanämnda ställde in någon vecka innan - vilket fick mitt hjärta att gå itu. men Band of Horses var underbara, trots att de inte spelade St. Augustine som är min favoritlåt. jag tror dock att det bästa var Two Door Cinema Club; jag blev helt nyförälskad och lyssnar knappt på något annat just nu! annars så var ju Wintergatan såklart det vackraste, ni anar inte hur fint det var att få se Martin Molin (från nedlagda Detektivbyrån) stå på en scen igen.

jag har inte så mycket att säga om själva flytten från Hultsfred till Stockholm, annat än att det var enklare för mig att resa dit och ta mig hem. festivalen var väldigt liten också, vilket jag faktiskt föredrar, med ett lagom antal besökare och inte för långt mellan områden.

så, kort och gott, en helt okej festival. trots att Modest Mouse inte fanns i närheten.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback