26:07:2013 (frukost och saker)

vegansk frukost; hallonsmoothie, och mackor med pålägg gjorda av soja (förutom gurkorna, som såklart är gjorda av gurka).

hej, god morgon, god dag. hur står det till med dig?
jag mår allmänt bra, men är inte så värst peppad på dagen. jobbar ikväll, vilket egentligen inte är så illa och det var faktiskt jag själv som bad om det - men jag har blivit tillfrågad att ta ett extra skift imorgon och ett på söndag också, och snäll som jag är kan jag inte säga nej. vi har ont om personal just nu, så det här med lediga dagar kan jag vinka "hej då" till.

hur som helst, nog med jobbprat nu. i förrgår byggde jag ihop min nya byrå (helt själv, så himla bra), så nu är mitt rum hur fint som helst! ska bara få upp lite grejer på väggarna, sedan är rummet perfekt. efter det så ska vardagsrummet fixas till ordentligt också, då det är ganska så rörigt och lite hur som haver just nu ... fast stökiga rum betyder faktiskt ingenting när man får bo med de finaste tjejerna. puss.
Postat av: Dzana

Du ska visa oss rummet eller hur? <3

Svar: så fort det ser trevligt ut, nu är det rätt så tomt och småtrist, heh.
Mia Åkesson

2013-07-27 @ 21:31:13
Postat av: Jennifer Palmblad

'förutom gurkorna, som är av gurka' <3

2013-07-27 @ 21:46:56
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback