07:01:2013


ni vet den söta lilla blonda tjejen som spelar Luna Lovegood i Harry Potter-filmerna? ja, hon var på min restaurang och åt middag igår. jag flippade nästan ur när jag insåg att det var hon och tre andra från filmerna som satt där vid bord sju och åt som vilka andra människor som helst. först vågade jag inte ens säga något, men innan de skulle gå så övertalade Liva mig att gå och prata med dem - vilket ledde till autografer och fina hälsningar. wow, säger jag bara. wow.

bortsett från det så var det en grymt härlig kväll på jobbet, trots att det var avsked för Lucy och att jag var hur ledsen som helst över det. så himla många som ska sluta nu inom den närmsta tiden, och bara personer som jag verkligen tycker om. jävla restaurangbransch där folk bara kommer och går hela tiden. nåväl, det är väl bara att gilla läget och hoppas att man kommer stöta på varandra igen.

idag har jag hur som helst varit ledig, och det har varit underbart skönt; drog en sväng på stan för lite shopping och har sedan bara hängt i lägenheten med ännu fler avsnitt av Vänner. nu är det snart dags att krypa till sängs; kör ett dubbelskift imorgon igen. oh dear.
Postat av: Dzana

Vilka är dessa andra???

2013-01-08 @ 11:17:23
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com
Postat av: Aleksandra

you lucky girl! luna is my favorite character!

2013-01-08 @ 14:43:30
URL: http://www.alexhill.blogg.no
Postat av: Ribecca

åhh vilka var det mer? älskar harry p!

2013-01-08 @ 20:04:47

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback