18:01:2013

idag är en sådan där dag då jag nästan känner att jag vill flytta hem till Sverige. kanske beror det på snön som har kommit hit nu, kanske beror det på att jag vill ha goda och vettiga chips (finns typ bara lättsaltade eller med vinäger här, nej tack va), kanske beror det på att jag är jättetrött, eller så kanske det beror på att jag inte riktigt lyckas få till livet här som jag vill. men då är ju den stora frågan; skulle jag lyckas bättre i Sverige?

snart är det februari och då tänker jag ta tag i saker. jag ska börja jobba färre skift, så fler lediga dagar innebär mer tid för att börja med yoga och meditation, mer tid att ta mig ut och se nya saker, och mer tid att göra vad jag vill. lite mindre pengar dock, men det ska jag nog överleva.

ps, jag har förresten lite nya idéer för bloggen, och förhoppningvis hittar jag snart motivationen till att göra något intressant av det.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback