30:12:2013 (En helg i Stockholm)

Fin vy från Lejonbacken.

Helgen som gått har spenderats i Stockholm mest hela tiden. På fredag åkte jag in med mamma och vi hade en dag tillsammans på stan, gick i lite butiker och åt världens godaste avokado-mackor på Voltaire i Pub-huset (ni måste gå dit om ni får chansen, så himla bra mat och supergoda färska juicer)!

På lördag åkte jag in ensam för att handla lite grejer som jag bara kan få tag på i Sverige, typ Proffs hårspray och smink från Isadora eller Lumene, och på kvällen åkte jag hem till Angelica. Hon, jag, Charlie, och Simon spelade olika tv-spel hela kvällen och hade hur roligt som helst! Bäst var Just Dance till Wii U, roligaste dansspelet jag någonsin testat.

På söndag så vaknade jag hemma hos Angelica, och efter lite häng med henne åkte jag in till stan ännu en gång. Gick igenom Gamla Stan och kollade in lite gator som jag tidigare inte sett, vilket var himla fint. Sedan fick jag nästan springa till tåget, för jag skulle hem och ha familjemiddag. Bra helg iallafall!

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback