01:12:2013 (She & Him - I'll Be Home For Christmas)


Kanske inte den mest juliga låten (om man jämför med alla av Bing Crosby och Nat King Cole som jag lyssnar på dygnet runt nu), men den känns rätt eftersom jag åker hem till jul! Om bara 18 dagar sitter jag på planet som ska ta mig över havet och till familjen. Åh, vad jag längtar!

Hela livet och allting är stressigt och lite ångestfullt just nu, därav ingen uppdatering här eller typ något annat än jobb egentligen. Men nu är det december och nu ska jag bli glad igen. Puss.
Postat av: Alexandra

säg till om du har tid och ses! :*
Och puss, hoppas ångesten släpper! <3

Svar: Absolut, och det är jag säker på att jag kommer ha då jag tänkt hänga i Stockholm för lite rea-shopping osv! Tack gullis <3
Mia Åkesson

2013-12-05 @ 08:38:35
URL: http://www.atypi.blogg.se

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback