15:11:2012

okej, nu så har jag officiellt semester och det känns så pinsamt bra. när klockan slog fyra så var jag ute ur restaurangen, drog några timmar på stan, och hamnade sedan på en mysig pub i Soho. hängde med ett par bekanta och snackade med en fin grabb, och efter tre glas rödvin (som jag tydligen tycker om nu, vet inte alls hur det hände) så vågade jag fråga efter hans nummer, vilket han mer än gärna gav till mig. så när jag kommer tillbaka från det varma landet på andra sidan ska vi ses och jag längtar helt ärligt redan. det känns rätt så skönt att ha något att se fram emot faktiskt, annat än julpyssel och mys i min stad. det var även hur fint som helst att vissa på jobbet sade att de kommer sakna mig nu när jag är borta. jag som inte trodde att folk skulle bry sig direkt, annat än att vissa måste jobba lite extra, men så fel hade jag, och det känns bra.

hur som helst, klockan är nu efter elva på natten och jag borde krypa till sängs. har knappt börjat packa, men ska åka vid tolv imorgon ... så planen är att gå upp rätt så tidigt och fixa allting då istället. jag är fortfarande lite onykter, på tre glas och ingen middag. puss, hörs från Sverige.
Postat av: Dzana

VILL SE THE LAD

Svar: KAN SNACKA ÖVER FACEBOOK
Mia Åkesson

2012-11-16 @ 10:32:46

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback