01:11:2012


det här årets kanske bästa månad tog sin början idag; det är den finaste årstiden, det är ett utav mina favoritnummer, det är inte alls långt kvar till julen, och i år så tar jag flyget till Thailand i två veckor. längtar så otroligt mycket till det sistnämnda där - drar alltså om ett par veckor, bara jag och mamma, till ett av världens härligaste länder. har varit där fem gånger tidigare, då min farbror bor i Bangkok och vi alltid får bo gratis hos honom. så en vecka i storstaden, och en vecka på stranden. ja tack.

hur som helst, idag är det alltså torsdag och jag har ännu en ledig dag (jobbar dock hela helgen). om ett par timmar så ska jag till tatueringsstudion igen, då vi ska fylla i lite grejer på min senaste. kanske så ska vi även snacka lite om uppkommande projekt.
Postat av: Trogen följare

Kan du visa lite bilder från dem gångerna i Thailand? :) skullr vara lite roligt att se en yngre du oxå! ;)

Svar: det kanske skulle kunna gå att ordna, dock har jag knappt några bilder på mig själv därifrån ... mamma har de få bilder som existerar, haha :<
Mia Åkesson

2012-11-03 @ 17:30:06

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback