27:12:2012

flyget går 07:55 imorgon, så egentligen borde jag ligga sovandes i min säng nu. men istället så sitter jag här, lyssnar på musik, och vet inte alls vart jag ska ta vägen. jag längtar verkligen tillbaka till mitt London, men samtidigt så känns det värre än någonsin att åka härifrån. det känns som om allting bara kommer vara jobbigt när jag är tillbaka där; en viss grabb ställer till det för mitt sinne, min favoritbrud på jobbet ska sluta om ett par veckor, lite trubbel med inkomsten nu efter min ledighet, samt annat dumt och onödigt. men samtidigt så ska det bli himla fint att träffa mina rumskamrater och mina arbetskamrater igen, vandra runt på alla små gator, och bara vara där. men jag är ju som jag är, så det tunga väger över det lätta. I don't know where I belong, I don't know where I went wrong.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback