21:09:2013

bild fotograferad av Moa eller Anna, stulen från Jempa.

jag har varit i Edinburgh med några av mina finaste, och det var helt fantastiskt! vi gick på äventyr igenom staden, besteg Arthur's Seat i jakt på Camelot, bodde i ett slott, drack kaffe på samma café som J.K Rowling brukade göra, utforskade alla hörn vi hittade, och hade en underbar utekväll med mycket dans och jamande (vilket du bara skulle förstå om du var där, hah).

efter det har jag egentligen bara jobbat eller kramats med grabben min mest hela tiden. jag har även kommit in i dumma mat-vanor och fått höra att jag nästan ser ut att tyna bort lite grann, vilket inte känns bra någonstans. alla livets rutiner och liknande har hamnat lite på sned, och jag är mest bara stressad och orolig hela tiden. finner liksom ingen ork till något. men jag är glad, iallafall. och jobbar på förbättring. puss.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback