24:05:2013

hej och förlåt för den kassa uppdateringen. förvisso så har det varit så mest hela tiden ända sedan jag startade den här nya bloggen, trots att jag då bestämde mig för att faktiskt lägga tid på detta och göra något intressant av det. och hur har det gått? helt åt helvete.
just nu skyller jag på stress med att byta boende, långa skift på jobbet, all ledig tid som fylls av häng med grabben eller brudarna, samt jättetråkigt väder som får en att aldrig vilja gå ut igen. det är grått mest hela tiden och igår så HAGLADE det. var fasiken tog våren/sommaren vägen?

hur som helst. ikväll ska jag jobba igen, och för en gångs skull så ser jag faktiskt nästan fram emot det. sedan har jag ledig helg och imorgon ska det vara fest från morgon till kväll! nu ska jag slänga ihop en liten frukost och kolla på någon tv-serie. puss.
Postat av: Anonym

du ska flytta? vad är det för månadshyra på lägenheten du lämnar?

Svar: yes, det ska jag! månadshyran ligger på £250.
Mia Åkesson

2013-05-26 @ 09:18:21
Postat av: kim

okej 250 pund. jag har varit sugen på att spendera lite tid i london, men har inte 100% möjlighet att vara där längre period. när flyttar du och har du hittat någon som tar över lägenheten? finns det möjlighet att sommarhyra?

Svar: yes, 250 pund i hyra, sedan ca 60-70 pund för räkningar osv. sedan är det även en deposition på 450 pund, men den får man igen av näste person som flyttar in. jag flyttar 8 juni, så från och med då står min säng ledig i ett delat rum. har ett par stycken som är intresserade, men ingen som är klar ännu. det finns inget bindande kontrakt, så så länge man själv hittar någon som tar över så kan man flytta ut precis när man vill. om du fortfarande är intresserad så mejla gärna mig istället: [email protected]
Mia Åkesson

2013-05-27 @ 11:33:31

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback