04:05:2013


utsikt från ett fönster till ett stökigt pojkrum i Brighton. ett gult och glatt hus, som jag tycker om.

imorse vaknade jag upp tillsammans med den där grabben igen, och trots att vi knappt hann säga "god morgon" innan han var tvungen att springa till sitt tåg så var det himla fint. jag tog bussen hem, och sedan dess har jag kollat på The Walking Dead och långsamt gjort mig redo för ännu en kväll på jobbet. inte så värst peppad, då gårdagens dubbelskift kändes som en evighet, men det ska nog gå bra ändå. imorgon är jag iallafall ledig, och vet du vad? min mamma och min lillebror kommer hit! de stannar tills på torsdag och åh vad skönt det ska bli att få se dem igen!
nu måste jag rusa till bussen, hej hej.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback