28:03:2013 (Depeche Mode - Heaven)


jag har ingen aning om varför jag inte postade den här videon när den släpptes, med tanke på hur hysteriskt lycklig jag var över den. men här är den iallafall, tillsammans med nyheten om att deras eflte och senaste studioalbum, Delta Machine, släpptes för tre dagar sedan (här i UK iallafall)! jag dog nästan när jag lyssnade igenom låtarna och insåg att dessa herrar fortfarande är mina absoluta favoriter och att inget dem gör kan gå fel. förvisso så var jag inget större fan av deras två senaste skivor, bortsett från kanske åtta låtar, men med denna nya så har de gått tillbaka till sitt äldre sound lite grann och många låtar för tankarna till Violator och Songs of Faith and Devotion (vilka för övrigt är mina två favoritalbum). hittills så är jag mest förtjust i Broken, Soft Touch/Raw Nerve, Heaven, och Should Be Higher. albumet finns såklart på Spotify, ifall du vill lyssna!

kort och gott; Depeche Mode är bäst.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback