14:03:2013

idag fick jag lära mig att hela grejen med "behandla andra som du själv vill bli behandlad" och det här med att "positiv energi attraherar annan positiv energi" faktiskt stämmer. när jag lämnade sängen idag bestämde jag mig för att det här skulle bli en bra dag, och det blev det visst!

det började med att jag fick en mejl från Becca på tatueringsstudion om att Andy hade fixat fram några förslag på designer åt mig och att jag kunde komma förbi när jag ville. så efter frukost och fixande drog jag dit, fick kolla på fyra olika ankare, och blev kär i två - så han skulle rita upp ett som var lite av en blandning av de båda. så himla taggad nu! efter det så promenerade jag en bit längs Hackney Road då solen var framme och jag ville njuta lite av det fina vädret, och sedan hoppade jag på bussen mot Oxford Circus. hade några ärenden där omkring att reda ut, men råkade även köpa hem en jättefin topp med polkadots och ett par söta strumpor. grabben bakom kassan då var jättetrevlig också, och vi småpratade lite om jobb och grejer. efter det så tog jag mig hemåt igen, men när jag skulle kliva av bussen så stängde chauffören dörren precis innan jag hann kliva av; så jag hojtade "excuse me" och en man tryckte på stopp-knappen igen, jag tackade honom och med ett "you're welcome" hjälpte han mig förbi och ut. precis innan jag klev av så var det även en gullig tjej som sade "oh, I love your hair!" och det gjorde nog min dag.

jag har försökt att le hela dagen och bara tänkt positiva saker, och hela dagen har varit otroligt bra. det här med vilken sorts energi man sprider kring sig kanske är värt att tänka på, trots allt. puss.
Postat av: Dzana

Inte you're welcome då ;)))))))))) *värsta sortens kommentarer haha* men bra munchkin<3

Svar: nej, han menade mitt välkomnande ....... HAHA NEJ MEN OJ DÅ, stavar fel så där i all hast. får ändra genast, innan det blir pinsamt liksom. puss <3
Mia Åkesson

2013-03-14 @ 23:26:55

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback