16:06:2013 (när vi flyttade)

 
jag hade tänkt fotografera och göra någon trevlig bildserie av hur det gick till när vi flyttade till Kråkboet i Hackney, men mellan alla tunga väskor och minst en shot tequila varje gång vi kom till nya lägenheten så glömde jag helt enkelt bort. fick ett par stycken bilder, men de ligger på min kamera och jag har gömt sladden någonstans. så, det jag har att bjuda på är dessa från mobilen: nycklar och Mimi med en grannkatt!

flytten gick iallafall rätt smidigt, och jag blev klar med allt mitt på en dag. har inte så mycket saker ändå, men mycket mer än vad jag faktiskt trodde, ha ... hur som helst, jag har inte hunnit göra så mycket med mitt rum eller så ännu, men så fort jag är tillbaka från Sverige ska det fixas. jag behöver köpa en byrå och ett litet bord, så min plan är second hand och marknader! ska få det så fint där inne så, särskilt då vi har fått allting nymålat och fixat nu när jag har varit borta också. åh, inredningspeppen!

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback