12:06:2013

hej från Sverige! tog flyget tidig morgon igår och nu är jag hemma i sommaren. självklart så har jag blivit förkyld också, det hör ju till ... kommer väl må sådär imorgon när Hultsfredsfestivalen drar igång. nåväl, jag gjorde Arvikafestivalen med ca 40 graders feber för några år sedan, så det här ska nog gå!

hur som helst; där borta i London har jag precis flyttat till en ny lägenhet med de tre finaste, och trots att vi inte har mottagning för telefonerna eller bredband för datorerna ännu så är det hur bra som helst. visst är jag glad över att vara hemma i Skokloster just nu, men jag skulle ljuga om jag sade att jag inte saknar mitt London redan.
Postat av: johanna

Jag bara undrar om du gjorde din blogg design själv eller om någon annan gjorde den? Jag håller på med en design själv men är jätte dålig på att koda och undrar om du har några tips? <:

Svar: jag har gjort allting helt själv, ja. tips är att kolla diverse hemsidor som säger sig hjälpa med bloggdesign och kodning, som förklarar vad som är vad och hur man gör.
Mia Åkesson

2013-06-14 @ 16:53:37
URL: http://tumour.blogg.se
Postat av: Jennifer Palmblad

Streamar himym med mobilen inkopplad till daorn nu. Lite slött ibland, men inga större bekymmer. Schysst va?

Svar: men herre så fint! kanske är vi inte helt dödsdömda, trots allt.
Mia Åkesson

2013-06-14 @ 18:44:27
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback