09:01:2013

försöker att fokusera på allting som är bra just nu; det är sjukt fint väder ute idag, jag börjar inte jobba förrän klockan sex ikväll, jag ska träffa grabbarna på tatueringsstudion, "you're my favourite" sade min ena manager till mig igår, "are you working tomorrow? no? dammit" sade en kollega som jag tycker om att jobba med men som jag inte visste tyckte om att jobba med mig, jag har köpt världens finaste kalender (ska visa bild sen), och jag börjar få allmänt bättre självkänsla och självförtroende.

så glömmer vi det tråkiga just nu; en viss grabb krånglar fortfarande till det för mig, min ena manager slutar på söndag och Cecilia slutar om ett par veckor, igår blev jag utbjuden på dejt men jag råkade ge den grabben helt fel nummer så det blir väl ingenting av det då.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback