13:01:2013

photo: me
 
det är inte riktigt ett avsked, men det är ändå ett avslut på något som var väldigt bra - min manager Liva hade sitt sista skift på restaurangen idag. jag drog dit nu under kvällen iallafall för att säga hej då och ge henne två presenter; en solros, som är min favoritblomma, och boken The Perks Of Being A Wallflower. hon blev så himla glad och sade att jag är en av de finaste och snällaste människorna hon någonsin har träffat, så jag kramade om henne och sade att det är så mycket jag vill säga till henne också men det går bara inte. jag hatar att säga hej då. visserligen kommer vi att fortsätta ses, men hon kommer aldrig mer sitta där vid baren med en kopp kaffe när jag kommer in på morgonen och hälsa mig med ett leende. aldrig igen, och det gör fan lite ont.



namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback