27:12:2013 (Julen och allt däremellan)

 
Årets julgran hemma hos mamma går i rött och guld, med lite inslag av silver i en girland som tydligen tvunget skulle med. Lite polkagrisar och annat krams fick vi plats med också. Finfint!

Jag är alltså hemma i Sverige nu och har varit det i en vecka, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om någonting alls. Ena stunden så älskar jag allt och tänker "nej, om man ändå skulle flytta till Stockholm", för att i andra stunden vilja köpa en sista minuten-biljett tillbaka till London.

Än så länge har jag iallafall hunnit fira jul hemma hos farmor och farfar, hälsat på mormor, umgåtts med familjen, besökt huvudstaden, varit hos tandläkaren två(!) gånger, hittat nya favorit-chips och ätit pizza, samt bara varit i mitt gamla rum och gått igenom massor av gamla saker. Jag har även saknat mina finaste rätt så mycket, och saknaden efter pojkvännen börjar bli nästintill outhärdlig.
Annars så har jag det rätt så bra här hemma.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback