16:08:2013

 
återigen så har jag lagt bloggen på sidan och inte alls tänkt mer på den. jag har velat skriva, men livet har kommit i vägen. de senaste två veckorna har varit ganska jobbiga, av anledningar som jag inte riktigt vill dela med mig av, men allting är på väg mot det bättre.

jag har haft semester iallafall, men det blev inget Sverige och det har inte blivit något spännande London-sommar-häng heller. däremot så har jag besökt sjukhuset en dag och fått dropp på grund av magsjuka som gjorde att jag inte ens kunde få i mig vatten, och det var ganska så spännande, hah.

hur som; så gott som varje dag och natt har spenderats med grabben (som jag förresten har varit ihop med i tre månader idag, hurra!), och trots att vi inte alltid har gjort särskilt mycket så har det varit fint med kramar mest hela tiden. jag är så jävla kär, alltså.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback