14:04:2013

okej, så det har varit lite tyst här den senaste veckan, och det får jag väl be om ursäkt för nu. men jag har varit upptagen med jobb och andra äventyr, andra prioriteringar liksom. jag skulle vilja säga att jag är tillbaka nu, men tyvärr så är inte det riktigt fallet. jag är visserligen ledig idag, men ikväll tar jag tåget till Brighton och stannar där i ett par dagar, så då finns inte mycket tid för annat. men efter det, så.

idag är jag hur som helst lite bakfull; tog mig bort till Holloway efter jobbet för att dricka några öl med mina tjejer och ramlade inte ner i sängen förrän vid kvart i sex imorse. men jag har precis suttit utanför dörren i bara mina trosor och en tröja, och det är så varmt och soligt idag att allt annat känns oviktigt. så jag ska mest bara försöka vakna till liv, städa och tvätta lite, och sedan hänga ute innan jag drar iväg till kusten. puss på dig.
Postat av: Erika

ÅHHH! Hoppas du får det trevligt här i Brighton! Och du får verkligen se staden från sin bästa sida med detta helt fantastiska väder! Tips! Om du blir fikasugen så rekommenderar jag Treacle & Co. Ett litet och mysigt café som ligger i Hove (ca. 25 min promenad från centrum/Churchill Square!) http://www.treacleandco.co.uk/cafe.php och alla vintage/second hand-affärer i North Laine!

Svar: hade det hur trevligt som helst! himla mysigt ställe alltså, blev lite sugen på att kanske försöka flytta dit, ha. jag såg dock inte den här kommentaren förrän nu när jag är tillbaka i London, men då har jag några tips inför nästa tur dit, så tackar tackar!
Mia Åkesson

2013-04-15 @ 20:45:05

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback