03:04:2013

klockan är strax efter halv nio på morgonen och jag är helt ensam på rummet. eller, jag har Keston Cobblers Club som sällskap i högtalarna. helt klarvaken, men fortfarande otroligt trött ... jag har sovit i ungefär sju timmar, vilket är lagom, och nu ska jag vara vaken i minst sexton timmar eller så. helt bisarrt, om du frågar mig. nåväl. måste bara få denna dag att passera smidigt och fint, för då kommer torsdag (med jobb till klockan fem och sedan häng med vän) och fredag (med tatueringstid och sedan ledig helg) vara här hur snabbt som helst!

på tal om ingenting; jag har sålt min stora systemkamera nu. förhoppningsvis så kan jag köpa en ny, som är mindre och enklare att bära med överallt, imorgon eller till helgen. då ska bloggen bli roligare med bilder och grejer! har en del nya saker som jag vill visa upp för dig, och London är så vackert med aprilsolen just nu, så fotografering ska det bli. jag lovar.
Postat av: ida

jaaa, jag tar gärna en kaffe med dig!! :)

2013-04-03 @ 17:17:25
URL: http://musilova.blogspot.com

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback