14:11:2012


borsett från en liten obsession av grabbarna på bilden (Wild Beasts), så har jag även börjat lyssna på band som The Smiths och The National, samt lite folk-inspirerad alternativ indie-typ av musik. tack vare vår playlist på jobbet så har jag upptäckt massvis med nya band och fått ett par nya favoriter! om ni har Spotify och är nyfikna på vad vi spelar på jobbet så har jag slängt ihop en playlist med några av de bästa låtarna här.

hur som helst, nu ska jag gå till tatueringsstudion en sväng innan det är dags att återvända till restaurangen. puss.
Postat av: sofie

Så kul, en kille från scottland tipsade och spelade the smiths för mig för bara någon dag sedan. Riktigt bra faktiskt!

2012-11-14 @ 23:00:57
URL: http://eifosna.blogg.se

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback