21:12:2012 (Band Of Horses - The Funeral)



har älskat den här låten i ett par månader nu, men det var i onsdags när jag tatuerade mig som jag verkligen insåg hur förbannat bra dessa grabbar är (vi lyssnade alltså på deras musik i bakgrunden). några andra favoriter är No One's Gonna Love You, The Great Salt Lake, St. Augustine, On My Way Back Home, Islands On The Coast, Ode To LRC, och Is There A Ghost.

hur som helst. idag har jag hängt i huvudstaden med Alexandra, och jag hann även träffa Angelica en liten sväng medan hon jobbade. det snöade också mest hela dagen, så man kan väl säga att så gott som allting var perf. 
Postat av: Aleksandra

Oh, I love that song!
When can we see your tattoo? I'm very curious! God jul!

Svar: ah, it's so good!I have some photos ready, might put 'em up tomorrow. god jul, doll!
Mia Åkesson

2012-12-22 @ 00:08:19
URL: http://www.alexhill.blogg.no
Postat av: alexandra

De är asbra!
var en superdag, ser fram emot att shoppa med dig igen!;*

2012-12-24 @ 14:32:06
URL: http://www.atypi.blogg.se

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback