27:10:2012 (the new start)

lördagsförmiddag och jag är ganska så nyvaken. har jobbat alldeles för många dagar och skift i rad, så lite ledighet är hemskt uppskattat! jag har inga särskilda planer för dagen egentligen - kanske tar en runda på stan i jakt på en ny kappa, eller så svänger jag förbi tatueringsstudion för lite häng där. annars så stannar jag nog bara i lägenheten mest hela dagen. just nu ska jag iallafall fokusera på mitt kaffe och favoritlåtarna av Depeche Mode, bara njuta lite liksom.

hur som helst. första inlägget i den här nya bloggen då. jag vet inte vem som hänger med hit, men du som gör det kommer nog märka lite skillnader på en del saker och ting. förhoppningsvis bra skillnader, men det återstår väl att se. designen är i princip samma iallafall, men det är mest just nu innan jag har kommit på något bättre. puss.
Postat av: Mimi

Big like! Klart man fortsätter följa :)

Svar: åh, vad glad jag blir!
Mia Åkesson

2012-10-30 @ 21:18:28

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback