04:11:2012 (The Perks Of Being A Wallflower)



idag efter jobbet gick jag på bio och såg denna film. helt ensam, men det var nog bäst så egentligen - grät mig liksom igenom i princip hela filmen (skojar inte, det var nästan illa ett tag). att säga att jag älskade den räcker inte riktigt till, för den var bäst och en helt underbar filmversion av boken även fast Sam inte hade långt hår och gröna ögon, eller att restaurangen hette Kings och inte Big Boy, eller att de hade kortat ned relationsgrejen mellan Charlie och hans lärare; trots små detaljer som jag älskade i boken, så var den helt fantastisk. första scenen och sista scenen var nog de finaste, fast en viss scen i Sam's rum var också en favorit. jag vill vara vän med Charlie, Patrick, och Sam. love always.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback