05:12:2012

god morgon, god morgon. jag är vaken en timme tidigare än vanligt när jag ska till jobbet, och jag är förvånansvärt pigg också. tror fasiken att min nya väckarklocksapp (sleep cycle) funkar som den ska; känner mig utvilad och bra när klockan ringer och det är ju så det ska vara. japp. idag är det iallafall min första dag tillbaka på jobbet efter ungefär tre veckors semester. lite spännande faktiskt, och det ska bli otroligt härligt att träffa vissa personer igen! fick i och för sig träffa Cecilia redan igår, då vi drog en sväng på stan och sedan hängde hos mig i ett par timmar.

nåväl, jag ska börja fixa mig snart. vill försöka komma iväg rätt så tidigt, då jag har några ärenden att uträtta innan jobbet, samt att jag vill komma dit innan vi börjar och hänga lite med alla där. ha en fin dag du, puss puss.

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback