03:12:2012 (tillbaka i rätt land nu)


såhär såg det ut hemma hos mamma igår, och jag älskade det. älskade dock inte att det var minus tio grader och att jag inte hade mina kängor eller min varmaste jacka med mig. decembrrrrrr, indeed.

vi landade alltså i Sverige igår på morgonen, och jag tog flyget hem till England igår på kvällen. så, jag hade en kort dag hemma med familjen och all snö. det känns iallafall asbra att vara tillbaka i det här landet nu; tillbaka i mitt (delade) rum och tillbaka i min (delade) säng! tog mig tid att julpynta lite smått idag också, så vårat fönster är numera upplyst av en ljusslinga med prydnadsstjärnor och grejer.

just nu sitter jag iallafall här med en rödbrun toning i håret och hoppas på att jag får en ny nyans. känner att jag behöver lite förändringar i livet, så utan att någon riktigt märker av det håller jag på och bygger upp mig själv på nytt. det här ska nog bli bra, ska du se. puss.
Postat av: sara

"känner att jag behöver lite förändringar i livet, så utan att någon riktigt märker av det håller jag på och bygger upp mig själv på nytt." - Då är vi två!

Svar: heja heja!
Mia Åkesson

2012-12-06 @ 09:53:48

namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (publiceras ej)

blogg/URL:

kommentar:

Trackback